Ik leef niet langer in de wereld...
God de Vader: "Mijn kind, luister, de tijd op aarde is kort. Ik heb je hier niet voor eeuwen gelaten. Je bent in de wereld om mensen hoop te geven. Je ware leven begint niet hier en eindigt niet hier. Je thuis is buiten de grenzen van de wereld en daar roep Ik je. Je moet hier ook leven, maar slechts voor een moment. In het begin, om de schuld van de mensheid af te lossen. Ik weet dat de mensen zichzelf op deze plek tot een hel hebben gemaakt, maar, Mijn dochter, het is makkelijk om eraan te ontsnappen door Mijn Hand vast te houden. Wees niet bang. Deze tijd op aarde zal voorbijgaan en je zult je aan de zijde van je Vader bevinden, en niemand zal je ooit nog bang kunnen maken. Wij zullen voor altijd gelukkig zijn. Maak je dus niet te veel zorgen over dit leven, want het duurt niet langer dan een moment. Het is een beproeving, een tijd van zuivering. Behandel deze wereld niet alsof ze waar en de enige is, en dan zul je genoeg kracht hebben om alle tegenslagen van het lot te trotser...