Posts

Er worden posts getoond met het label verlossing

begrafenis = bidden voor redding ziel !

Afbeelding
- begrafenis Olen april 2025 - Heer Jezus: "Dit zijn sociale conventies - dat de mens zich op zijn best moet tonen bij de begrafenis - maar dat doet er niet toe. Het gaat erom veel te bidden op de dag van de begrafenis, want dan hangt het lot van de ziel aan een zijden draadje en wordt ze uit deze wereld weggenomen. Maar jullie hedendaagse begrafenissen zijn niet behulpzaam voor de ziel in deze overgang. [...] De betekenis van de begrafenis: het verkrijgen van Genade voor de redding van de ziel... is verloren gegaan. Familie en vrienden vergezelden de overledene naar de andere wereld en steunden hem met machtig gebed. De menigte, die achter de kist loopt en zich realiseert slechts hoe snel iemand uit de wereld is genomen, zal hem in deze passage helemaal niet helpen." 17.05.2010

presentatie: Jezus én Maria zullen énorm lijden (annunciatie via Simeon & Hanna)

Afbeelding
( Bradi Barth ) Moeder Gods: 'Mijn dochter, schrijf de woorden op die ik jou zal vertellen over het vierde Mysterie. Ik wist dat mijn Zoon moest sterven. Ik wist dat ik door "Ja" te zeggen tegen alles, mijn wil uitdrukte, zijnde de vervulling van de plannen van God jegens mij. Het Mysterie van het Offer van de Zoon van God is de aanvaarding van de Wil van God jegens jezelf, jegens je geliefden, en de uitdrukking van toestemming voor de vervulling van deze Wil, ongeacht wat die zal zijn. Het is veel moeilijker voor ons om de Wil van God te aanvaarden m.b.t. anderen, m.b.t. degenen van wie we houden. Mensen vertrouwen zichzelf toe aan God, maar ze zijn niet bereid om het lijden te aanvaarden dat hun geliefden overkomt. Dit is óók de Wil van God die moet worden aanvaard. Ik heb herhaaldelijk gevraagd om de pijn van mijn Zoon te mogen wegnemen en meer te mogen lijden, zodat Hij minder zou lijden. En toch moesten Hij en ik allebei de hele Beker van Gods Gerechtigheid leegdrin...

in eindstrijd: bid voor stervende wereld (rozenkrans en kroontje, élke dag)

Afbeelding
Moeder van God: 'De Aarde regeert zichzelf volgens haar eigen regels op Aarde, maar de Hemel regeert over de Aarde, en niet andersom. Zo is de Aarde altijd het subject/onderworpen van/aan haar Heer. Ik wil Vrede brengen door de overwinning over de wereld te behalen d.m.v. Mijn Onbevlekt Hart. De wereld zal met Mij en met hen die Mij toebehoren vechten, maar kan Mij niet verslaan, noch hen die zich aan Mij hebben toevertrouwd. De strijd, de echte strijd, die in de wereld plaatsvindt, is een strijd tussen de wereld van het kwaad en de kinderen van de waarheid. Jullie worden verdrukt zodat de Glorie van God zich in jullie kan manifesteren. Ik zal jullie leiden naar de oorlog met de onzichtbare krachten van het kwaad die jullie willen verslaan,  maar die onzichtbaar blijven voor de wereld van de zintuigen, niet voor Mij. Ik zie het kwaad dat sinistere plannen smeedt en Ik ken de macht die hen kan tegenwerken. Als je heel dicht bij Mij blijft, zul je altijd het juiste pad volgen en nie...