in eindstrijd: bid voor stervende wereld (rozenkrans en kroontje, élke dag)
Moeder van God: 'De Aarde regeert zichzelf volgens haar eigen regels op Aarde, maar de Hemel regeert over de Aarde, en niet andersom. Zo is de Aarde altijd het subject/onderworpen van/aan haar Heer. Ik wil Vrede brengen door de overwinning over de wereld te behalen d.m.v. Mijn Onbevlekt Hart. De wereld zal met Mij en met hen die Mij toebehoren vechten, maar kan Mij niet verslaan, noch hen die zich aan Mij hebben toevertrouwd. De strijd, de echte strijd, die in de wereld plaatsvindt, is een strijd tussen de wereld van het kwaad en de kinderen van de waarheid. Jullie worden verdrukt zodat de Glorie van God zich in jullie kan manifesteren. Ik zal jullie leiden naar de oorlog met de onzichtbare krachten van het kwaad die jullie willen verslaan, maar die onzichtbaar blijven voor de wereld van de zintuigen, niet voor Mij. Ik zie het kwaad dat sinistere plannen smeedt en Ik ken de macht die hen kan tegenwerken. Als je heel dicht bij Mij blijft, zul je altijd het juiste pad volgen en nie...