adveniat regnum tuum
-Christus Koning (Świebodzin, voorbij Berlijn)- "Vandaag zullen we aandacht besteden aan het 2e verzoek, waarin je Mij vraagt met de woorden: 'Uw Koninkrijk kome'. Begrijp je wat je verlangt door Mij dit te vragen? Wat verwacht je na de vervulling van dit verzoek? Verlangend naar Mijn Koninkrijk, verlang je naar Mij als Koning. Mijn Koninkrijk is geen land verstoken van lijden, zoals sommigen zich Mijn bestuur voorstellen. Mijn Koninkrijk is iets veel groters. Mijn Koninkrijk is een realiteit waarin Ik over alles regeer. Mijn Koninkrijk is vervat in de menselijke ziel, maar het omvat ook het oneindige universum. Het is geen land, maar een spirituele realiteit. De omvang van Mijn Koninkrijk hangt niet af van de oppervlakte, maar van de spirituele diepte. Mijn Koninkrijk bereikt in bepaalde zielen zijn volheid en is groter dan dat dat hele hemelse gebieden omvat. Ik regeer niet in gelijke mate in zielen, maar in ieder op een andere manier. Er zijn zielen waarin Ik op zo...