Posts

Er worden posts getoond met het label eeuwige dood

o katholieken die andere goden kiezen... die Satan aanbidden...

Afbeelding
Hij geeft een overvloedig en aangenaam leven op aarde en eeuwige kwellingen. Ik geef een leven vol lijden en eeuwig geluk. Kies. God in de Heilige Drie-eenheid: "Mijn kind, de Mensenzoon moest lijden en sterven aan het Kruis, omdat dat de Wil van de Vader was. Áltijd de Wil van de Vader volgen, zelfs als die voor jou de meest wrede lijkt, is het het toppunt van Barmhartigheid. De Vader denkt altijd aan Zijn kinderen en doet er alles aan om hen allen om Zich heen te verzamelen en hen te redden van de eeuwige dood. Alleen degene die de duisternis van de hel kent, kan Zijn Zoon aan de dood overgeven. De verschrikking van deze plaats is zo onvoorstelbaar dat de mens niet in staat is deze vreselijke realiteit te verdragen en in leven te blijven. Degenen aan wie Ik de hel heb getoond , werden door Mij beschermd met een bijzondere Genade, opdat zij niet zouden sterven. ...Mijn dochter, wat er ook in deze wereld gebeurt, het is nooit zo verschrikkelijk als de kwelling van de hel, om versc...